hoda

About this group

  Contact the manager of this GroupSpaces group
Category: Other

News & Announcements

قصص سكس نيك طيز مراتي

Posted by Hoda Hamada, Thursday, 4th June 2020 @ 10:34pm

  • قبل الزواج سألتني زوجتي إذا كنت أحب نيك الطيز . أجبت بأنني لم أمارسه كثيراً فإذا رغبتي به ليس عندي مانع . زعلت مني وعاتبتني هل تقبل تنيك زوجتك من طيزها ؟ هذه قلة إحترام وعيب لا يصح و و و ومحاضرة طويلة جعلتني أشعر بالذنب لساعات . بعد زواجنا بعدة أشهر كنت خلف زوجتي العارية أسخنها لإشتهائي أن أنيكها بالوضع الفرنسي وكنت أفرك زبي الصلب على طوله في شق طيزها وهي ترقص بطيزها وتتأوه وتنمحن لزيادة شهوتي لها إلى أن علق رأس زبي على خرم طيزها وشعرت بأنها تدفع طيزها للخلف وتضغط زبي على خرم طيزها أكثر فأكثر ، فتراجعت للخلف وسألتها "ما هذا الذي تفعلينه ؟" فأجابت دون التوقف عما تفعل بل استمرت بالضغط أكثر "أريد أن أعرف إحساس النيك

    شيميل تنيك رجل سكس منقبات نيك مصري ساخن

    في الطيز .؟" خفت أن تكون توقع بي في مطب كالسابق فتراجعت ونكتها في كسها كالعادة . بعد عدة أسابيع كنت خلفها ونحن الإثنان في حالة محنة غير عادية وأفرك زبي على شق طيزها كالعادة فعلق رأس زبي على خرم طيزها بسبب حركتها حيث بدأت تضغط للخلف كلما وصل رأس زبي عند خرم طيزها . تشجعت قليلا هنا وبللت بريقي رأس زبي وصرت أساعدها بلطف عندما تضغط للخلف لإدخال رأس زبي في طيزها ولما كررت الحركة عدة مرات بللت بريقي خرم طيزها ورأس زبي

    ميا خليفة نيك فتاة صغيرة سكس بلوجوب

    وبدأت أضغط لأساعدها بإدخال زبي في طيزها حتى لما كررت المحاولة أمسكتها من خصرها وأمسكت زبي باليد الثانية وهمست في أذنها بعد عدة قبلات في رقبتها "الآن إرجعي بطيزك لعندي واثني ركبتيك حتى أدخل رأس زبي في طيزك. وفعلت تماما ما قلت لها حتى دخل رأس زبي وأحست بالألم قلت لها وأنا أقبل رقبتها وأصفع طيزها " هل هناك أي مشكلة ؟ " أجابتني " إنه موجع. " سألتها "هل ترغبين أن أخرجه من طيزك ؟" قالت لا لا لا . قبلتها أكثر وقلت لها " إسترخي وستتعود طيزك عليه." بعد لحظات شعرت بأنها استرخت وأن طيزها تقبلت زبي فقالت " أدخله أكثر" ريقت زبي وضغطته داخل طيزها لنصفه فصرخت آآآآآهه . سألتها وأنا أصفعها على طيزها وأمصمص رقبتها "هل تريدين أن أخرجه ؟" قالت لا لا لا لا مؤلم ولكنه لذيذ أدخل المزيد منه ، وضغطت دفعة واحدة إنزلق فيها زبي الكبير إلى آخره في طيز زوجتي الحبيبة صرخت بصوت عالي آآآآآآآييييييي حلو زبك حبيبي . شعوري بامتلاء طيزي لا يعادله شعور ، إنه رائع ، إنها لذة غير عادية . حبيبي ، نيكني ، نيك طيزي واستمتع بها . ومع كل صرخة أأأييي كنت أنيك طيز زوجتي وأشعر بإقتراب قذفي ومرة واحدة دفعت

    سكس دياثة ينيك طيزها

    زبي بكل قوة لدي داخل طيز زوجتي وبدأت بقذف كل ما لدي من مني بعمق داخل طيزها وهي تزيد من تشجيعي على نيك طيزها حتى لم أعد أستطيع أن أصرخ أكثر مما صرخت وأنا أفرغ كل قطرة من مخزون المني لدي داخل طيز زوجتي الرائعة. تركت زبي حتى انزلق خارج خرم طيز زوجتي وأنا لم أتوقف عن ضمها وشمها وتقبيلها وهي سعيدة وقالت لقد ارتكبت خطأً كبيراً بأنني لم أطلب منك أن تنيكني في طيزي منذ أول يوم نكتني فيه. أنا أحبك كثيراً وأريدك أن تعوض لي الأيام الماضية في كل مرة تنيكني تنهي النيك داخل طيزي وتشبعها بالمني وأجمل ما فعلت زوجتي في اليوم التالي عندما

    سكس زنجي سكس امهات فيديوهات سكس اجنبي

    عدت من العمل لأجدها عارية في السرير وتناديني بكل شرمطة تعال حبيبي طيزي تنتظرك أنت وزبك ، دخلت إلى غرفة النوم لأرى جمالها وجمال طيزها التي لا تقاوم وخلال ثواني كنت عاري وزبي منتصباً جاهز للنيك ، أخذته ترضعه وتستمتع به حتى أتيتها من خلفها أفرك رأس زبي في كسها فقالت لا حبيبي أريده في طيزي اليوم أنا جهزت طيزي لزبك ينيكها ويفتحها اليوم وكلما حاولت أن أدخل زبي في كسها أعادت نفس الكلام فنزلت على طيزها ألحسها ولم أصدق ما أجمل رائحتها وكيف عطرت خرم طيزها بهذا العطر الأخاذ قلت لها صحيح إنك مجهزة طيزك بشكل رائع ولا يقاوم فأجابت إذا حبيبي

    بورنو اجنبي محارم نيك شرجي سكس برازيلي

    نيكها وأعطيها زبك الكبير وفعلاً ما أن بدأت فرك رأس زبي في خرم طيزها حتى دفعت طيزها للخلف وأمسكت زبي لينزلق رأسه وأسمع تأوهاتها التي تزيدني هياجا وانتصاباً ، ثم قالت نيكني حبيبي ، أريد زبك كله في طيزي ، أريد أن أستمتع به يؤلم طيزي ويفتحها حتى أشعر بمنيك يقذف فيها ، آآآآآييييييييي أريد المزيد حبيبي اضربني على طيزي ونيكها حبيبي ، وكلما حاولت إخراج زبي من طيزها

    فيلم سكس مغربي نيك محجبة قصص سكس اخوات

    لأدخل في كسها كانت تعترض بشرمطة كلها إثارة وتعيد لا حبيبي طيزي أنا أريد زبك في طيزي وكانت هذه المرة فعلاً مخصصة لنيك طيز زوجتي وإمتاعها وقذفت في طيزها ثلاث مرات ثم سألتها كيف البنات ترفض نيك الطيز وتقول بأنها لا تستمتع به ؟ أجابت هؤلاء مساكين تم إغتصاب طيازهم ولم ينتاكو مثل ما عملت أنت معي فهم يخافوا من تكرار التجربة ، ولكن مع زب حبيبي أي بنت ستستمتع بنيك الطيز .

    لا تزال زوجتي تطلب نيكها في طيزها كل مرة أنيكها وبعد عشرين سنة . أنا أعشق هذه المرأة وأعشق طيزها.

ابوسها والحس باطها ام صديقي المتناكة

Posted by Hoda Hamada, Sunday, 31st May 2020 @ 4:50pm

  • عمري ما اتخيلت اني انيك ام صحبي احمد و كانت امراة ناضجة سكسية جدا و عليها طياز كبيرة و بزاز ملبنة كبار و طول عمري و انا بتمنى انيك ست زيها و ياما ضربت عليها العشرات و بداية انا اسمى سعيد 19 سنة طولى 180 و وزنى 75 جسم رياضى احب النيك و السكس جدا . و دي كانت اول تجربة ليه مع ام صحبى وصديق عمرى احمد و امه كان اسمها رانيا اوصفلكم امه هيا طول 170 تقريبا ووزن 78 تقريبا جسمها ملفوف و كانت جميلة جدا كل الشباب كانو بيتمنوها و

    شيميل تنيك رجل سكس منقبات نيك مصري ساخن

    لو فى الخيال و كانو بيقولو فى سرهم يا بخت احمد بامه شديدة بلبلدى فى يوم كنت متفق مع احمد على خروجه و روحت على بيتهم لقيت امه فى البيت و كانت بتروق فى المكان و قالت ليه ادخل احمد وصل طلب و جاى مش هيتاخر وجابت ليه كوبيه عصير منجا و هيا بتقدمو لية كنت محروج منها رغم اني كنت عاوز انيك ام صحبي احمد من زمان . و فى نفس الوقت ب عليه كل شوية و رجعت تروق فى المكان و انا ببص على جسمها هيا كانت لابسة جلبية خفيفة محددة

    ميا خليفة نيك فتاة صغيرة سكس بلوجوب

    جسمها و اوشرب على راسها و كانت طبعا بدون ثياب داخلية . و قالتى احمد بس راح لعمتو و هيجى افتح لك التلفزيون قولتلها ماشى و كنت عينى مش بتنزل من على طيزها و كنت بقول يا ولد بلاش مشاكل دى ام صحبك و دخلت المطبخ تنظفو و بعد شيوية لقتها بتنادى عليه وبتقولى معلش هتعبك معايا ممكن تساعدنى فى رفع التربيزة من على الارض علشان احط السجادة . قولتلها طبعا و هيا موطية بتعدل السجادة و انا شايل التربيزة بصيت على صدرها شوفت المكان الى بين بزازها الكبار زبى وقف كنت مرتبك و مكسوف منها و ا بتديت اتلخبط وهيا بتتحرق علشان تزبط السجادة من الناحية التانية شوفت طيزها قدام عينى من تحت الهدوم و كانت

    سكس دياثة ينيك طيزها

    بتتحرق فصتدمت برجلى سعتها سخنت جامد اوى عليها وهيا بتقوم من على الارض طيزها احتكت فى زوبرى لقيت زوبرى زى الحديد فى البنطلون و ممحون على رانيا و انا خلاص عوز انيك ام صحبي احمد . و كنت عاوز اتعمد انى المس جسمها و كانت بتنزل السجادة التانية من فوق المطبخ الخشب و كانت السجادة تقيلة عليها جريت امسك معاها و وقفت وراها و انا عامل انى بساعدها و حطيت زبى فى طيزها من ورا و انا اتحكك و انيك ام صحبي ولقتها سبتت و انا اتسبتت و زوبرى زى الحديد فى طيزها و طيزها كانت طرية اوى و شميت ريحة عرقها و سمعت انفاسا تتزايد و انا كمان فضلنا بتاع 20 ثانية على كدا و نزلنا السجادة و فجاة رن الموبيل بتاعى و انا كنت سايبه عند التلفزيون جريت ارد عليه و كنت مرتبك جدا و هايج عليها و نفسى انيك ام صحبي و ادخل زبي في كسها . و مش عارف اعمل ايه و لقيت احمد صاحبى على الخط بيتصل بيه و يقولى انه عند عمته و هيتاخر شوية ساعتين و هيعدى علي فى البيت قولت ماشى لسة

    سكس زنجي سكس امهات فيديوهات سكس اجنبي

    بقفل سمعت صوت حاجة بتقع على الارض و بتتكسر دخلت عليها لقتها كانت بتنضف النجفا و وقعت من على الكرسى فى الارض و مش قادرة تقوم شلتها للاوضة بتعتها ونيمتها على السرير . و قالتى فى مرهم موف عندك فى الدولاب هاتو ادهن بيه رجلى مسكت المرهم و بدات تدهن رجليها مش عارفة من الالم مش عارفة تتحرك . قالتى ممكن تدهن ليه رجلي قولتها ماشى رفعت الجلبية بتاعتها لحد الفخذ و قلتلى من الركبة و انت نازل انا اول ما شوفت رجليها مش صدقت نفسى انى هلمس الرجلين دول و كمان ح انيك ام صحبي احمد. ز كانت رجل مليانة شوية و بيضة و مفهمش شعرة و ناعمة زى الحرير مسكت المرهم فبدات ادهن ليها و اطلع للركبة و انزل لتحت من اول ما مسكت رجليها زبى وقف زى الحديد مرة اخرى كمان و هيا كانت مبسوطة اوى و بعد شوية لقتها بتغمض عينها طلعت ايدى فوق الركبة شوية مسكت فخذها كان طري و ناعم و ابتديت ادهن فيها و انا خلاص فقت السيطرة على نفسى وقررت انى لازم انام

    بورنو اجنبي محارم نيك شرجي سكس برازيلي

    معاها و انيك ام صحبي احمد . و حسيت انها متجاوبة معايا طلعت الجلبية لفوق و بتديت ادهن شوفت كسها اتجننت اول مرة اشوف كس مش فوقو كلوت بس رحت نايم عليها و فى نفس الوقت حاطط ايدى على كسها و فى نفس الوقت مسكت شفايفها و ابتديت امص فيهم و اقطع فيه و انا انيك ام صحبي المتناكة و مش ادتها فرصة تتنفس امص فى شفايفها والحس فى لسنها و ايدى على كسها و هيا بتتفلفص تحت ايدى زى السمكة الى لسة فيها الروح . و روحت هامس فى ودنها انا نفسى فيكى مش تكسفينى قالتلى مش ينفع حرام قولتلها هو ايه الى حلال الى البنات بتلبسو انا بلعربى نفسى انام معكى و انتى عاوز واحد شباب يدلعك متكسفنيش قامت قلتلى طيب اطفى النور قولتلها عاوز اشوف جسمك قلتلى لا اقفل النور قفلت النور و انا دمى محبوس بس راضى باى حاجة لقتها شغلت اللمبة الحمرا الصغيرة و قلتلى كدا احسن روحت نايم عليها وق لعتها الجلبية لقيت قدامى بزاز كبار و طياز اكبر و انا انيك ام صحبي نيكه نار . و نزلت على كسها وفضلت ابوس فيها نسيت اقولكو انا بعد ما احمد قالى انى هيتخر قررت انى انيكها و اخدت نص حباية تامول للى يعرفها المهم فضلت ابوس فيها و طلعت لفوق جيت الحس بزازها و حلماتها و صدرها نزلت مص فيهم و رضاعة و قمت جبت من تحت السرير برطمان عسل نحل و

    فيلم سكس مغربي نيك محجبة قصص سكس اخوات

    نزلت منة شوية على صدرها و فضلت الحس فيهم و لما شربتو كله و قالتلى يام انت بتحبنى و مش قرفان قولتلها انا بعشق كل حاجة فيكى و رفعت ايديها و قولتلها بصى و فضلت الحس العرق الى فى باطها و فتحت بوقها و مليتو عسل و نزلت ابوس فيها و امص العسل من بوقها . و نزلت على كسها وشوفت لاول مرة فى حياتى كس قدام عينى و كس مين دى رانيا اجمل واحدة فى الشارع كان كلو عرق و مية من كسها و فيه شوية شعر و كان لونة اسمر شوية رغم انها بيضة وفضلت امص فيه والحس فيه و انا انيك ام صحبي احمد و هي ذايبة معايا . و رحت مطلع زبى و قلتلها اية رايك قالتلى عاوزة امصه قولتلها لا كسك اول و رحت مدخلو فى كسها و كاتم نفسها لقتها بتتنفس بصوت عالى و قلبها بيضرب و فضلت انيك فيها انيك ام صحبي لمدة 10 دقايق و ابوسها و امص صدرها و رحت مطلعو من كسها بعدما جبتهم و مليت كسها لبن زبي

زوجة ابويا تمتعني بكسها بعد سفر ابي

Posted by Hoda Hamada, Sunday, 31st May 2020 @ 3:29pm

  • المره مهما كانت محترمه و مبينه كده بيبقي جواها شرموطه ولبوه وخدامه للزب تفضل تتناك 24 ساعه متشبعش وده بيبقى اكلان زياده فى الكس وانا بحب النسوان الشراميط واللبوات اللى مبيقرفوش من النيك وبيعملو اللى يمتعهم ويمتع الزب وانا من طبعى الى حد ما مش بقرف من النسوان لما بيبقو هايجين اوى وبحب بعض الحاجات اللى نوعا ما مقرفه للبعض وده بيخلينى فى كامل متعتى بس طبعا بعيد عن جنس الخراء والتبول والقرف ده كلو،المره بتتكيف من الزب النييك ويطول فى النيك ويفحت فى كسها.....قصتى دى حقيقيه وتفاصيلها كلها مثيره وتهيج اى زبير بيحب جنس المحارم و حصلت بكل تفاصيلها معايا بحب احكى التفاصيل وكل اللى حصل عشان القارئ يتمتع ويدلك زبو وهو بيقرا ويجيب لبنو على القصه..
    #انا اسمى كريم عندى 23 سنه قصتى حصلت معايا من سنتين يعنى كان عندى 21 سنه طول زبى 19 سم نوعا ما عريض بحب النيك بكل اوضاعه واشكاله بموت في المره الميلف مبحبش المليانين يعنى المره الفرسه بمعنى اصح،،قصتى تهيج الزب واحدثها بمنتهى الاثاره،والمهم.. اتوفت والدتى وانا عندى 17سنه اثر تعب وكده وفضلنا ع الحال ده لمده تلت سنين وفى يوم والدى فاتحنى ف موضوع الجواز وقرر يتجوز بحيث ان الزوجه دى تكون جمبو وكده وتخدمنا وتكون جمبى فى احتياجات البيت والحياه العاديه وكده وتشوف مصالح البيت زى اى ست وبردو

    شيميل تنيك رجل سكس منقبات نيك مصري ساخن

    ترعانى لأن والدى بحكم شغلو بيسافر كتير مده طويله بره البلد وبيغيب لمده توصل لشهور او سنه ع حسب،،وقرر يتجوز انا وافقت ع طول وقولتلو اهى بردو تكون جمبنا ومبقاش لوحدى و بحكم اننا عايشين فى بيت واحد وانا وحيد ابويا هتبقى قريبه منى جدا انا وبابا عايشين فى المنصوره فى منطقه بين الارياف والمدينه يعنى الجو هادى ومفيش حوالينا بيوت كتير و كل واحد فى حالو وجو مناسب وكده هههه انا وافقت على الجواز ووالدى قرر يتجوز خلاص و سأل ع زوجه وكده وواحد صاحبه قالو على واحده ست واتجوزو وجت عاشت معانا فى البيت بيتنا عباره عن تلت ادوار الدور الارضى عباره عن بدروم وكده والدور التانى انا وابويا ومراتو الجديده والتالت فاضي فى شقتى،وانا بحكم انى لسه بدرس وكده يعنى طول الوقت فى البيت بذاكر او بره اوقات مع حد من اصحابى بنتمشى المهم الست اللى والدى اتجوزها اسمها.ناهد.مخلفه 3 بنات وكلهم متجوزيين،عندها 47 سنه بس اللى يشوفها يقول 37 او 38 سنه جسمها جامد مش تخينه هى ميلف يعنى جسم رقاصه كده طولها معقول طول واحده فرسه يهيج مش رفيعه مكنه بمعنى اصح لون بشرتها قمحى عنيها عسلى وشعرها اسمر فيه خصل صفره شفايفها مليانه ينه من النوع اللى يهيج ده بزازها متوسطه يعنى يملو كف الايد وازيد شويه حلماتها دايما منتصبه طول الوقت حتى تحت العبايات الواسعه طيزها تهيج اللى يشوفها مربربه ونازله لتحت شويه زى طيز alexis texas كده ميلفايه بمعنى الكلمه قصتى حصلت بعد 7 شهور من سفر والدى للشغل وانا وهى بقينا لوحدنا فى البيت انا كنت بتعامل عادى لحد بعد ال7 شهور دول بدأت تتغير حبتين جوزها سافر بقا والكس ولع وعايز يشرب،اوقات بقعد لوحدى فى اوضتى بتفرج على افلام سكس وبضرب عشرات كل اسبوع مره بحافظ على لبنى وصحتى يعنى هى طول الوقت بتحب تلبس عبايات بيتى واسعه ومش بتبين تفاصيل جسمها اوى ماعدا حلماتها بيبقو بينين اوى لحد ما فى يوم لقيتها لابسه عبايه بيتى خفيفه اوى لونها اوف وايت وضيقه من عند الطيز والبزاز وانا من وقت ما لبستها وحطيتها فى دماغى وقفت زبى وولعت فيه وفى يوم كنت قايم من النوم ولقيتها قاهده فى الصاله وحطه رجليها ورفعاها على طربزه الصاله الصغيره رجل على الارض ورجل على التربيزه وهى قاعده على الانتريه وشوفت السمانه الملفوفه وحته من وركها انا عملت نفسى من شايفها ودخلت ع الحمام قولت مش لازم اضرب عشرات وهفضل حابس لبنى واهيج فى نفسى،وطلعت من الحمام لقيتها اتعدلت بس فتحت زراير العبايه من ناحيه البزاز تبين الفرق بينهم اخدت بالى ودخلت اوضتى وبعد نص ساعه كده لقيتها داخلتلى وانا كنت قاعد على المكتب وقدامى اللاب بتاعى وبحمل افضل افلام النيك وفشخ الاكساس قالتلى انت بتحمل ايه لما شافت الخانه بتاعت الدونلود قولتلها مفيش افلام رعب قالتلى يا ماما بس بمحن قالتى افلام رعب اااااه وسكتت وهى واقفه جمبى وطت صدرها وشوفت الفلق بتاع بزازها ،وقالتلى قوم عشان نتغدى سوا قولتلها ربع ساعه كده وهاجى قالتلى ماشى وحملت شويه افلام وسبتهم ع الدونلود وقمت اتغدا واتغدينا ورجعت اوضتى ولقيتها جايه وجايبالى الشاى وادتهولى وانا باخدو منها حسست على ايدى وطلعت وهى ماشي بتتقصع بطيزها وبطلع فرده وبتنزل فرده وقولت اشرب الشاي وانام شويه نمت وصحيت على الساعه 10 بالليل و طلعت من الاوضه دخلت الحمام اخدت شاور وطلعت قعدت معاها فى الصاله عماله تتكلم بميوعه وتسألنى انت لما بتنام بينام بس بسرعه مردتش عليها وقولت جايز بتهيجنى وشويه قامت دخلت المطبخ و ندهت عليا وبتقولى تعالى نغير امبوبه البوتاجاز قولتها حاضر وروحت فكيت الامبوبه وانا بشيلها صدرتلى طيزها والمكان ديق حبه وانا بعدى حكيت فيها وزبى كان شبه نايم ومربرب فى البنطلون وقالت بمحن اح قولتلها ايه اتلسعتى قالتلى لا ده الامبوبه اتخبطت بس قصدها حكيت فى طيزى قولتلها براحه وانا ببلع ريقى معلش وانا طلعت الامبوبه الخلصانه وجبت المليانه ورايح اركبها حكيت تانى قالتلى دى المليانه قولتلها اه مليانه على اخرها وركبتها وانا طالع من وراها وهى واقفه وانا بينى وبين البوتاجاز وبين طيزها مفيش شبرين يعنى لو حكيت فيها زبى هيدخل بين فلقتين طيزها وانا زبى بدا يقف بس مسكت نفسي وجيت معدى براحه بحيث تحس بزبى وانا بعدى حكيتو فيها وراسو داخلت بين الفلقتين بتوع طيزها وقالت بكل لبونه اى ممم قولتلها مالك قالتلى المره دى اتلسعت جيت ضاحك وقولتلها

    ميا خليفة نيك فتاة صغيرة سكس بلوجوب

    سلامتك،بس قولت بينى وبين نفسي اتقل تتكيف هى على اخرها ونفسها فيه بس اعمل نفسك اهبل واتعامل عادى، وزبى بقا نار لميتو على استك البوكسر والبنطلون عشان ميبنش ويتفضح وتاخد بالها من حجمه بس هى باين عليها خبره اوى طلعت قعدت في الصاله وهى جت قعدت معايا وشغلنا فيلم وقعدنا نتكلم شويه ونرغى لحد ما الساعه بقت 11 قولتلها انتى سهرانه قالتلى اه قولتلها وانا كمان قالتلى اه براحتنا نسهر زى ما احنا عاوزيين وبلبونه بتقولها،،شويه لقيتها قالت انا داخله الحمام دخلت وندهت عليا والباب مقفول وبتولى حط البراد بتاع الشاى يسخن وسمعت صوت جياص هى بتشخ اكيد بس صوتو يهيج انا زبى بدأ يقف نص واقفه ومع ده كله ماسك نفسى بحب اتمتع بأساليب اللبونه والشرمطه دى وطلعت من الحمام وقعدت تانى مكانها وهى رايحه تقعد عدت من قدامى بس زى ما يكون بتورينى طيزها ولمت العبايه من عند طيزها كده مديقاها عليها وقعدت وشويه لقيتها بتقول انا عاوزه اتفرج على اللاب بتاعك على الافلام اللى بتحملها قولتلها بس كده طالما احنا سهرانين اجيبو ونتفرج ع الشاشه المهم وصلت الشاشه بالاب وقعدنا نتفرج وانا بقلب فى الافلام جيت على فيلم كان من ضمن الافلام اللى نزلتها و كان مش ظاهر على صوره الملف الفيديو ايه اللى بيحصل فيه يعنى مش باين ان كان سكس ولا رعب وكده وفحتو وكان عباره عن مص زب عن قرب وعلى الهادى واللى بتمص بتمص بمنيكه هى شافت اللقطه دى فى ثوانى قفلت الفيديو تنحت وسكتت حبه وقالت شوفلنا فيلم كويس قولتلها اوك وشغلت فيلم رومانسى وفيه بوس في اول دقيق فيه فضلت تتفرج على الدقيقه كلها وعنيها كلها لبونه وقالتلى شكله كويس الفيلم دى وفيه اكشن كتير بس بتقولها بمياصه وضحكنا انا وهى واتفرجنا على نص الفيلم كانت الساعه جت اتناشر ونص كده قالتلى انا داخله الحمام دخلت وسابت الباب مفتوح ودقيقه وندهت عليا بس روحتلها وسايب زبى نصه واقف كده وفرده قدام عنيها لقيتها بتتكلم براحه كده وبتقول ما تناولنى الفوطه الصغيره اللى هى بتاعت الكس من على سرير اوضه النوم وروحت جبتهالها وانا بديهلها من ورا الباب والباب كان مفتوح ربع فانحه وهى قاعده على القاعده قالتلى هاتها قولت اقرب الفوطه من زبى وانا بديهلها ولحسن الحظ لمست زبى وهى بتاخدها و جت قايله احححح بس بشرمطه واحيه على الاححح دى خلت بتاعى متريين وجيت لمو تانى الاستك وطلعت اقعد فى الصاله وجت قعدت بردو فى مكانها وكملت الفيلم وشغلتو اتفرجنا على الفيلم للاخر و شويه ولقيتها جات تقعد جمبى على الكنبه بتاعت الانتريه بعيد عنى حبه و لقيتها بعد شويه بدأت تقرب سنه وبتقولى انت لازم تتجوز عشان تدخل دنيا قولتلها ليها وقتها هما اللى اتجوزو خدو ايه قالتلى لا خدو كتير وضحكت بشىرمطه قالتلى انا عاوزه اعرف انت قمر ليه كده قولتلها طالع لمامتى قالتلى انت اي ست تتمناك قولتلها متشكر جدا على الكلام الجميل ده وشويه لقيتها عملت حركه وهى جت شده الاستك بتاع الكلوت بتاعها من فوق العبايه وسابته جه عامل صوت طرقعه قولتلها ايه الصوت ده قالتلى ده صوت الاستك بتاع اللباس يا بجاحتها وهى بتقولها وع وشها ابتسامه لبوه هى كانت لابسه الكلوت والسنتيانه بس تحت العبايه الديقه وحبه لقيتها كررت الموضوع ده وطرقعت بالاستك بتاع الكلوت،وسكتنا حبه وقرت سنه كمان منى ولقيتها بينت الاستك بتاع السنتيانه من عند العبايه من ناحيه الكتف وشده وطرقعت بيه بردو زبى وقف اكتر وقالتلى اعدلى الاستك كان اتنا سنه و جيت مسكو اعدلو و انا بعدلو حسيت عليها براحه سكته وجبت شادد الاستك براحه وطرقعتو قالت اييي براحه بيوجع جيت ضاحك وضحكت بردو وفجأه لقيتها قامت وقفت ونزلت الكلوت بتاعها بس مرفعتش العبايه وبتنزلو بشرمطه و قالعتو ومسكتو فى ايديها وقعدت وقالتلى الجو حر اوى والبتاع ده دايق و محررنى وبانت احلي سوه قدامى من تحت العبايه ودى كانت حجتها قولتلها براحتك هو فعلا الجو حر قالتلى اه اوى وهى قاعده جمبى مسكت الكلوت شمتو وقالت مممممم بلبونه وبتبلع ريقها وقربت الكلوت بتاعها من مناخيرى وبتقولى شمو كده وقولى ايه رإيك وعلى وشها ابتسامه مره هايجه شميتو كان في ريحه بول خفيفه وريحه كسها المولع وقولتلها ريحتو جميله اوى يا مرات ابويا قالتلى قولى يا ناهد حاف وبتطلع لسانها لبره زى اللبوات قولتلها ماشي ريحتو جميله خالص يا ناهد قالتلى شاطر وسكتنا وزبى مولع وواقف نار تحت استك البوكسر والبنطلون وفجإه لقيتها بتقولى قوم اقلع البنطلون ده الجو حر ياجدع قولتلها لا كويس كده اصرت لحد ما قومت قلعتو وانا بقلعو زبى تحت استك البوكسر لكن مغطيه بالفانله الداخليه وقعدت جمبها وشويه جات قربت منى بس ملزقتش فيا ولقيتها لفت وادتنى دهرها وانا قاعد جمبها ودخلت ايديها تحت العبايه وطلعت فرده من بزازها الفرده الشمال من السنتيانه و ودخلتها تحت العبايه بس هى طلعته من السنتيانه بس مداري تحت قماش العبايه وبصيت عليه ولقيت الحلمه بارزه ومنظره يجنن عرفت ان ابويا اتجوز مره شرموطه

Previous items

Create a site like this for your own group.
Take a Tour or Sign Up

Members

Events

August 2020
 
« »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

hoda

Powered by GroupSpaces · Terms · Privacy Policy · Cookie Use · Create Your Own Group